Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

ΕΜΑΘΑ ΠΙΝΕΙΣ


και μοιαζει ωραια...σπαστο,στριψτο κ υστερα βιβες.Στην αρχη ειχες φιλους μαζι,μετα οι φιλοι ολο και λιγοστευανε,εγω τους εβλεπα να φευγουν και σου λεγα "ΜΑΛΑΚΑ ΜΑΣ ΓΑΜΑΝΕ" και εσυ σπαζωσουν..Εγω συνεχισα να πινω,γιατι νομιζα πως ειχες δικιο,πως εσυ εισουν ο σωστος και εγω ο λαθος..Γιατι ρε μαγκα οπως και να το κανουμε εισαστε οι πολλοι..Δεν ηθελα να πιστεψω οτι οι πολλοι ειναι και οι μαλακες..Γιαυτο εχασα τους φιλους μου,Γιαυτο εχασα τα ονειρα μου,Γιαυτο εχασα και σενα μαλακα κ οταν σε χρειαζομουν το μονο που μου ειχες να κανεις ηταν να μου γυρισεις ενα τσιγαρο..και μετα;Ντουγρου στην ζωη του ο καθενας ε;Σε ευχαριστω μαλακα,γιατι με εμαθες 100% οτι στο τελος τελος ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ κ σε ευχαριστω μαλακα γιατι τωρα εμαθα να ξεχωριζω απο τα ματια κ οχι απο το μπλα μπλα.Να σου πω σκηνικο που εγινε χθες να μεινεις μαλακας..Αλλα χεστο,εδω δεν μιλαν οι φιλοι,Μιλαν οι τυψεις σου καραγκιοζη και να εισαι σιγουρος οτι το τρυπακι που μπηκες σου δινει στο τελος οτι σου αξιζει(αν υπαρξει τελος).

Θυμασε που σου λεγα,οτι πρεπει να κοψουμε;Εσυ μου λεγες "ναι,ναι" θεωρωντας με "αποτυχημενο"(οτι με θεωρουν κ οι τριγυρω δηλαδη αλλα στα @@ μου,εγω θυμαμε ακομα και ΞΕΡΩ) Θυμασε που μου λεγες "Μας κατουραει μαλκα" και σου λεγα "στο χερι μας ειναι να κοψουμε";ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ ΡΕ ΜΑΓΚΑ;ασε μην μου πεις ξερω καλα το προγραμμα,ντουγρου στην μηχανη του κιμα κ οταν σε ξεβρασει μιλησε μου για την αδικια της κοινωνιας και του συστηματος...(κατι στο οποιο δεν διαφωνω κ το ξερεις)

Αλλα ρε μαγκα

Πολυ βολικα δεν σου ρχοντε ολα;

και μπρατσα και φημη και μουνακια και επανασταση και πιωμα;
ναι μαγκα...δεν αλλαζεις τιποτα με τις κουβεντες,εγω σαν "χριστιανος" κρινω απο τις πραξεις και πιστεψε με Η ΑΠΡΑΞΙΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΡΕΣΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ...θες να αλλαξεις το συστημα;Να τα εργαλεια μπροστα σου ειναι,Θες να φερεις τα πανω κατω στην ιστορια;Να ο λογος σου χρησιμοποιησε τον,ΘΕΣ ΝΑ ΠΟΥΛΑΣ ΜΟΥΡΗ ΣΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟΥΛΗ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ;;Μπραβο μαλακα,ειμαι σιγουρος οτι ηδη απολαμβανεις το δωρο σου.


Εκει στην γωνια του μαλακα,που το λιονταρι γινετε ποντικι κ υστερα πειραματοζωο στα χερια των "εξυπνων".Εκει στην γωνια σου καραγκιοζη που το τιποτα σου γινετε σιγα σιγα συνηθεια και πρεπει να το απολαμβανεις..

Να σε καλα βλακα

γιατι απο οσα μπορουσες να κανεις δεν εχεις κανει ουτε τα μισα
αλλα εσυ λες πως "εισαι καλα και ολα μεσα στην ζωη ειναι"

στην υγεια σου λοιπον ρε μαγκα
(ή μαλλον πουστρακι με ψωλη και μπρατσα)

καταφερες να γινεις οσα εβριζες,

οσα εβριζες μαλακα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου