Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Ξεκαθαρισμα.







Κυριοι, επιτρεψτε μου να ξεκαθαρισω την θεση μου.

Ουδεμια σχεση εχω με ατομακια του βρωμικου και ελεεινου μουσικου εμετου που λεγεται Ελληνικο Χιπ Χοπ. Ενα το κρατουμενο.
Δυο.
Ουδεμια σχεση εχω με ατομακια, παλιους δηθεν φιλους και νυν κλασομπανιερες του Facebook, που ακουνε, γραφουν και κανουν αυτα που μαζι κραζαμε. Και εαν εγω, δεν καταφερα να κρατησω τον λογο σε ενα πραγμα, στο να μην φτιαξω facebook δηλαδη, κρατησα τουλαχιστον τον λογο μου σε ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ. Και ειμαι τοσο περηφανος γι' αυτο που σε βλεπω τοσο μικρο εκει περα που εισαι που με χαροποιει βαθυτατα.
Τρια.
Ουδεμια σχεση εχω και ειχα με ατομα σαν και σενα Μανωλη. Ειναι κριμα, που ξεφτιλιζεσαι ετσι σιγα, σιγα αλλα στον πουτσο μου γιατι αυτα τα ιδια σκατα που κανεις θα ΤΑ ΦΑΣ. Ευτυχως που με φωτισε ο Εωσφορος και δεν γραψαμε ποτε μαζι κομματι, οταν ειμασταν πιο πιτσιρικαδες. Ειδες που ηταν τελικα γραφτο? Και δεν μπορεις να πεις. Θα ησουν ανανδρος και ψευτης αμα ελεγες πως δεν καναμε τιποτα για σενα. Και παραγωγες σου διναμε και ηχογραφουσες στου Γιαννη (Δηλητηριο) και ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΕ ΒΑΛΑΜΕ. Στην αρχη μετακινουσαμε τα καναλια με τη φωνη σου πιο αριστερα,πιο δεξια στην παραγωγη. Μετα σου ειπαμε πως να γραφεις, με ποια τεχνικη να γραφεις, πως να τα ραπαρεις, που να βαζεις κενα για ανασες. Ασχοληθηκαμε μαζι σου και ας ειχες μουσικα προτυπα, τους πιο εμπορικους των εμπορικων. Και εσυ, σεβομενος πρωτα τον εαυτο σου, αντι - για εμας χεσε τον σεβασμο, ποτε δεν μας σεβοσουν - να κατσεις και να γινεις καλυτερος απο οτι οταν εφυγες απο κοντα μας, πηγες και εγινες χειροτερος και απο τα σκατα. Να μου κιολας. Βαλε claps στις παραγωγες, γραψε αγαπουλιαρικα τραγουδια, προσπαθησε με λιγη γυμναστικη ακομα να μοιασεις στον Μηδενιστη και με γεια σου και χαρα σου, μπορει να σε μαζεψει κανας δισκοποιος και να σου βγαλει κανα δισκακι. 


Υ.Σ. Αμα θες να συζητησουμε τιποτα, το τηλεφωνο μου το εχεις, παρε να κανονισουμε να συναντηθουμε να τα πουμε.


Ονειρου Αυτοχειρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου